Avatar billede lady Novice
08. august 2014 - 13:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Calender Sync Error fejl 2016

Jeg har indtil for et par dage siden ikke haft problemer med at sync kalender med outlook 2010 og min samsung s3 via google kalender, men nu får jeg en fejl 2016 og kalenderen syncer ikke mere.
Kan nogen hjælpe mig
Avatar billede jjbirk Nybegynder
08. august 2014 - 15:23 #1
Lytter lige med, da jeg har samme problem :-(
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. august 2014 - 14:44 #2
Nu ved jeg ikke helt hvilken "sync" løsning I bruger, men Google har de sidste par år/måneder annonceret, at de stopper supporten på Google Calendar sync: https://support.google.com/a/answer/2716936?hl=en

Jeg fik besked for et par måneder siden om, at nu var det nu... - så den ER endelig lukket.

Der findes flere forskellige løsninger - rigeligt beskrevet her: https://productforums.google.com/forum/#!topic/calendar/Xdzc6hLpz40%5B1-25-true%5D
Avatar billede lady Novice
13. oktober 2014 - 08:39 #3
Jeg lukker spørgsmålet. Jeg har ikke fundet noget jeg vil bruge.