Avatar billede Elis1337 Nybegynder
07. august 2014 - 00:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Computeren vil ikke konfigurerer efter gendannelse til fabrikstilstand

Hej Eksperten.

Jeg ville gendanne min computer til fabrikstilstand, men den gik ud halvvejs igennem, da der ikke var mere strøm. Da jeg tændte den igen, kom den ikke videre end opstarten, hvor der stod "installationen starter tjenester", hvorefter der poppede en boks op med: "Konfigurationen af systemet kunne ikke fuldføres. Hvis du vil prøve at fortsætte med konfigurationen, skal du genstarte computeren."

Og så gør den ellers bare det samme.

Nogle der har en løsning?
Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
07. august 2014 - 02:14 #1
Du kan ikke starte den i fejlsikret tilstand? Har du vigtige filer på computeren, der skal gemmes?
Avatar billede Elis1337 Nybegynder
07. august 2014 - 02:17 #2
Nej, jeg kan heller ikke i fejlsikret.
Og nej, dem har jeg gemt på en anden computer, inden jeg forsøgte at gendanne denne her.
Avatar billede Elis1337 Nybegynder
07. august 2014 - 02:18 #3
Nej, jeg kan heller ikke i fejlsikret.
Og nej, dem har jeg gemt på en anden computer, inden jeg forsøgte at gendanne denne her.
07. august 2014 - 06:59 #4
... du må jo starte forfra med [gendanne min computer til fabrikstilstand] ?
Som jo nok et en eller anden [F?] kombination knap i opstarten ? Hvordan gjorde du før ?

Generelt: Hvilket Styresystem ?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2014 - 07:40 #5
hvilken maskine drejer det sig om
du kan kun give for lidt info.

stationær - bærbar model - står på undersiden ret ofte
Avatar billede Elis1337 Nybegynder
07. august 2014 - 12:56 #6
Jeg gendannede den inde under kontrolpanelet. Computeren er en bærbar Acer Aspire 5750.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2014 - 15:38 #7
kontakt acer hvis du ikke kan gendanne den som der står i andet link

http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/service-contact

til en anden gang foretager man gendannelse ved i opstarten at gå ind i boot sektoren
som der står her

http://acer-scandic.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3068

m.v.h
Avatar billede Elis1337 Nybegynder
07. august 2014 - 15:54 #8
Jeg fandt svaret inde på Acers hjemmeside. Tusind tak, treatmenice!
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2014 - 16:09 #9
ok