Avatar billede MOleO Praktikant
06. august 2014 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GPS opdatering

Jeg har en NeithMan PND-400 GPS som jeg skal ha opdateret, men jeg finder ikke nogen hjælp med google og intet dukker op...

Nogen der kender nogle som gør i sådan noget? Jeg tror kortet ligger på SD kortet der sidder i siden...
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2014 - 16:02 #1
det er ikke sikkert, at den kan opdateres. Hvorfor ikke vælge et af de mærker, der fører garmin/tomtom, og som har kortopdatering i hele levetiden.
Fx 1300kr til http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/gps-til-bil-motorcykel/TTVIA135LMT/tomtom-via-135-m-europe-45-gps
Avatar billede MOleO Praktikant
30. september 2014 - 12:42 #2
claes57 -> Du har ret, jeg må købe en ny... SKriv hvis du vil have point...
Avatar billede claes57 Ekspert
30. september 2014 - 13:23 #3
Bare luk selv, men tak for budet.
Avatar billede MOleO Praktikant
30. november 2014 - 19:15 #4
Lukket....