Avatar billede Mike011014 Nybegynder
05. august 2014 - 16:30 Der er 8 kommentarer

Min lyd er væk på min compuer?

Jeg sad og hørte musik på youtube, da min lyd lige pludselig røg? Jeg satte mit headset i intet lyd? Jeg kom på næste dag det virkede igen? Sådan gik det i 3-4 dage når jeg slukkede og tændte? Men efter den 4 dag gik alt væk? Intet lyd på den nu, jeg plejede at snakke skype vær dag? Men har ikke snakket 2 uger nu ;( Nede på lyden sætter jeg den helt op, men vis jeg holder pilen på den dernede stå der 0? :) Håber i kan hjælp mig? Jeg ved ikke hvad kategori den hører til..

Mvh Mike.. :D
Avatar billede Antlars Novice
05. august 2014 - 16:36 #1
Hvis du fortæller hvilken computer samt styresystem er det lettere for folk at finde en løsning.
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. august 2014 - 16:37 #2
Du burde jo nok start med at fortælle lidt mere end at min lyd er væk! Hvilken PC? hvilket styresystem og om du har kigget i Enhedshåndteringen om driverne er i orden prøv også med Hoved telefonstikket at køre ud og ind et par gange
Avatar billede Mike011014 Nybegynder
05. august 2014 - 16:41 #3
Jeg har en windows 8 bærbar.. Jeg er en idiot til alt med en computer, lyden stoppede bare lige pludselig. Jeg har prøvet med 3 headset det noget med computeren at gøre..
Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
05. august 2014 - 17:23 #4
Nogle bærbare har en tasteturgenvej til at slå lyden fra at til, måske du har ramt den? Ellers kan det måske være driverne :)
Avatar billede Mike011014 Nybegynder
05. august 2014 - 17:43 #5
Hvor finder jeg denne tasteturgenvej vis jeg har en? Tak for dit svar :)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. august 2014 - 19:48 #6
Hej Mike og velkommen til Eksperten.
Du skriver den står på 0 når du peger dernede. Er det når du peger på højttaler ikonet?
Virker genvejs taster på dit tastatur ellers?
Avatar billede Mike011014 Nybegynder
05. august 2014 - 19:56 #7
Tak skal du have :) Ja, når jeg holder musen på ikonet står der 0?
Men når jeg så trykker er den fuldt oppe på 100%? :)
Den sidste sætning forstå jeg ikke, (har ikke forstand på de ting her) :) Babysprog skal jeg have det på..
Avatar billede Mike011014 Nybegynder
05. august 2014 - 20:03 #8
Kan man ikke adde en på skype? Også dele skærmen? Så kan de se på det derfra? ;)