Avatar billede viljamur Nybegynder
04. august 2014 - 17:38 Der er 1 kommentar

Fjernstyre via Windows Pro

Når man vil fjernstyre en anden computer via funktionen i Windows Pro, skal begge computere have Pro-versionen installeret, eller er det kun master-computeren, der skal have Pro ?
Avatar billede chalde Seniormester
04. august 2014 - 19:06 #1
Hvis det er via Remote Desktop, så er det serveren der skal være Windows Pro. Klienten kan godt være non-pro.
Alternativt kan du bruge Teamviewer hvis den du ønsker til at være server ikke er pro.