Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
01. august 2014 - 23:08 Der er 10 kommentarer

Frit flytte undermapper i mappe

Hvordan flytter jeg frit undermapper i en mappe/Windows 7(arrangere mapperne frit evt i grupper el)??
Avatar billede larsen45 Juniormester
01. august 2014 - 23:56 #1
Højre klik på mappen du vil flytte vælg klik / cut og højre klik igen i den mappe du vil indsætte undermappen og vælg indsæt / insert.
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
02. august 2014 - 14:09 #2
Hej
Jeg har åbenbart formuleret spørgsmålet forkert.
Det jeg mener er:
Jeg åbner en mappe - i mappen er der forskellige undermapper/det er disse undermapper jeg gerne vil have lov til, at arrangere frit.
03. august 2014 - 08:13 #3
... er det den RÆKKEFØLGE de bliver VIST du vil 'arrangere frit' ?
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
03. august 2014 - 10:31 #4
Ja jeg vil gerne kunne flytte rundt på undermapperne frit således, at de bliver hvor jeg sætter dem i undermappen og ikke i den orden computeren sætter dem i
03. august 2014 - 16:44 #5
Det er 100% Windows der bestemmer her ...

Alfabetisk,  type, dato/tid, størrelse, ... kan du vælge imellem !!!
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
03. august 2014 - 19:27 #6
OK så er det umuligt
03. august 2014 - 19:30 #7
... Nemlig !!!

Du kan omdøbe mapperne begyndende med tal 01 (resten), 02 (resten), 03 (resten), ... i den rækkefølge du vil have ...
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
03. august 2014 - 20:56 #8
Det er ikke lige det jeg ønsker, vil gerne kunne arrangere frit under hele mappen (i feks områder)
03. august 2014 - 21:37 #9
... det ka' man stadig ikke ...  :-(
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
31. august 2014 - 09:40 #10
Vil gerne lukke spørgsmålet