Avatar billede counternewbie Nybegynder
17. august 2001 - 23:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

BitchX - Bouncer ! HJÆLP!

Dau..
Jeg er til lan men der er lukket for port 20000 til min bouncer.. men jeg kan bruge BitchX fra en anden linux server.. så jeg vil gerne have den til at logge på med det rigtig pass osv.. men hvordan ?
plz hjælp mig

/CN...
Avatar billede seider Nybegynder
18. august 2001 - 21:27 #1
ok det her giver bare ikke nogen mening

1 du vil ind med bitchX men port 20000 er lukket ?
2 du kan ikke finde ud af at skifte password i bitchX ?

specificer TAK !!!!
Avatar billede counternewbie Nybegynder
19. august 2001 - 21:29 #2
undskyld... jeg var lidt træt der..

men jeg vil gerne logge på en Bouncer via bitchX men jeg skal sætte min info op før jeg logger ind på den. pass indent nick osv.. men det kan jeg ikk finde ud af.. men jeg kan godt finde ud af at logge på serveren...

/CN..
Avatar billede counternewbie Nybegynder
13. september 2001 - 15:32 #3
bbb