Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2014 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lav backup af windows 8

hej  jeg har et par computere med windows 8.1 dem vil jeg gerne ta backup af jeg har søgt inde i windows 8 men når jeg skriver backup så kommer dette program Filhistorik hvad skal jeg lige gøre jeg har kikket på https://www.youtube.com/watch?v=dEvoVcB2cXQ

men det Scripts som bliver kørt fra CMD hvad skal den hede ?

håber der er en som kan hjælpe mig
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. juli 2014 - 22:09 #1
Du skal skrive nøjagtigt som der står  men bogstav E: skal skiftes ud med det bogstav den disk har hvorpå du vil gemme din Backup
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2014 - 23:20 #2
jeg kan ikke se det i videoen det er  derfor jeg skriver  hvad skal den hede
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2014 - 00:10 #3
hej fandt denne her http://techpageone.dell.com/technology/create-system-image-backup-windows-8-1/#.U8WlaPl_v9o

den hedder ikke det samme som i windows 7 den hedder  File History
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2014 - 01:43 #4
jeg luker mit spg da jeg fandt ud af det :)