Avatar billede troels_p Nybegynder
15. juli 2014 - 19:22 Der er 3 kommentarer

Omlyd (umlaut) + apostrof virker ikke

Hej Eksperten,

Apostrof + omlyd fungerer ikke på min laptop (ASUS G75VW) længere. Jeg kan sagtens sætte et pipe, men apostrof - nix. Selvom det er samme tast som pipe.

Jeg har prøvet at installere UK tastatur, slette DK og installere DK igen, uden det har hjulpet.

Jeg har scannet i hoved og røv for virus/andet malware, uden at der er fundet noget.

Og jo, jeg er nok klar over hvordan man bruger apostrof og omlyd normalt :o)

Har I nogle gode forslag?

Troels
Avatar billede Slater Ekspert
15. juli 2014 - 19:29 #1
Mener du accent? Apostrof deler tast med asterisk på et dansk keyboard, ikke med pipe/vbar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. juli 2014 - 20:06 #2
ä Ä ö Ö ü Ü  Tasten efter å før bogstav
Avatar billede troels_p Nybegynder
15. juli 2014 - 20:37 #3
viperine > Ja, accent. Min fejl. Den man bruger i "det", hvor der skal være tryk på "e". :P

poko1 > Tak, men ellers tak. Er nok klar over hvordan man laver den. Det er netop holdt op med at virke, hvilket må indebære at det engang har virket :P