Avatar billede dongregers Nybegynder
30. juni 2014 - 21:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl med trådløsforbindelse efter formatering

Hej.
Jeg har brugt en trådløs forbindelse til min stationære computer i mere end et år uden problemer.
I sidste uge besluttede jeg mig for at formatere og reinstallere windows 7.
Efter dette, har mit trådløse net fungeret dårligt på min stationære (fint nok på alle andre trådløse enheder stadigt.)
Jeg startede med at installere win7 ultimate 64bit, men har så formateret igen og prøvet med 32bit (som jeg havde inden det hele startede) dog med samme problem.

Nettet kommer og går og er lang tid om at identificere værten.

Jeg har også prøvet med nyt trådløst netkort, men det er det samme.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2014 - 21:51 #1
Har du fået installeret den rigtige driver til kortet?
Avatar billede dongregers Nybegynder
30. juni 2014 - 22:22 #2
Ja, til begge kort jeg har prøvet.
Både de originale der fulgte med, men også de nyere opdaterede drivere
Avatar billede dongregers Nybegynder
30. juni 2014 - 22:22 #3
Ja, til begge kort jeg har prøvet.
Både de originale der fulgte med, men også de nyere opdaterede drivere
Avatar billede dongregers Nybegynder
30. juni 2014 - 22:48 #4
Signalstyrken er helt i top
Avatar billede dongregers Nybegynder
30. juni 2014 - 22:48 #5
Signalstyrken er helt i top
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2014 - 07:47 #6
Prøv midlertidigt at deaktivere dine sikkerhedsprogrammer, og se om der så kommer hul igennem.
PS Du må ikke køre uden disse programmer permanent.
Avatar billede dongregers Nybegynder
01. juli 2014 - 21:01 #7
Jeg fandt et gammelt indlæg herinde der hjalp.

Jeg fjernede IP v6 ved forbindelsen og angav primær DNS og IP til at matche min router.

Nu virker det til at køre fint igen.
Avatar billede dongregers Nybegynder
01. juli 2014 - 21:10 #8
Jeg var for hurtig.
Den opfører sig stadigt mærkeligt