Avatar billede mastera Nybegynder
29. juni 2014 - 10:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning til HP EliteBook Folio 1040 G1 bærbar pc

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at henvise til et sted, hvor jeg kan købe én strømforsyning til denne bærbar: http://www8.hp.com/dk/da/products/laptops/product-detail.html?oid=6457649#!tab%3Dspecs

Har fundet denne, men er i tvivl om den passer til, da den ikke står den er designet til Folio 1040 G1.

http://www.computersalg.dk/produkt/2051437?varenummer=2051437&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser

Den ligger dog på et overkommeligt prisniveau, så hvis den virker til Folio 1040 modelen, vil det være perfekt.
29. juni 2014 - 14:56 #1
Ja den ser rigtig ud:

http://shop.flc.dk/PartDetail.aspx?q=p:6908209

Men hvorfor skal du købe en?
Avatar billede mastera Nybegynder
29. juni 2014 - 15:07 #2
Super, tak for svaret

Det er en arbejdscomputer, som jeg kun fik leveret med en dockingstation. Men skal også kunne tage den med hjem fra kontoret og arbejde på den. Derfor :-)
29. juni 2014 - 16:30 #3
Velbekomme :)

Normalt er der da en strømforsyning med maskinen og en til Docking stationen.

Bemærk. Hvis størmforsyningen skal trække docken, skal du bruge en kraftigere strømforsyning!
Jeg surfede lidt rundt på flc.dk, og der er en 45W, 65W og 90W.

Men igen, der burde være 2 strømforsyninger.
Avatar billede mastera Nybegynder
29. juni 2014 - 17:18 #4
Tak for informationen.

Må lige høre vores it -afdeling, om de har strømforsyningen liggende inden jeg bestiller en. Jeg fik den nemlig kun leveret af dem med docking stationen.

Du kan bare smide et svar, hvis du vil have pointene. Og endnu engang tak for hjælpen ;-)
02. juli 2014 - 18:39 #5
Det var så lidt.

Held og lykke med det:)