Avatar billede orbit Nybegynder
17. august 2001 - 19:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Modem-problem med exchange

Efter formattering af harddisken og geninstallering af Windows98 og
mine programmer fungerer alt som det gjorde før - undtagen Microsoft
Exchange som nægter at faxe.
Programmet er installeret og fungerer som sådan - men når jeg vil
sende en fax meddeler Windows at “Faxmodemet kan ikke
initialiseres”.
Efter et stykke tid kommer denne besked: “Modemet svarer ikke.
Kontroller  at modemet er tændt og rigtigt forbundet. Hvis du vælger
“Annuller” initialiseres modemet næste gang du prøver at sende fax.
Så jeg prøver igen - men med samme resultat?!
Derimod fungerer mit modem, Lasat 33.600, udmærket sammen med
Internet Explorer og Outlook Express. Så det må jo både være tændt
og rigtigt forbundet!
Jeg håber på en enkel og letfattelig instruks som løser problemet.
-------
NB: Jeg har studeret en række muligheder under “Faxfejlfinding”, men
har ikke kunnet finde noget unormalt i Windows-hjælpen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. august 2001 - 20:25 #1
Jeg har aldrig prøvet at rode med \'Exchange\' under Windows 98 .. men kan det være fordi den ikke er indstillet til dit modem? Alså, den lige skal ha afvide hvilket modem det forgår på?
Avatar billede orbit Nybegynder
17. august 2001 - 21:34 #2
Det er muligt - men jeg har faktisk prøvet at fortælle den det. Måske forstår jeg bare ikke at indstille modemet rigtigt?
Avatar billede orbit Nybegynder
20. september 2001 - 22:44 #3
Da ingen har givet svar tager jeg mine points tilbage.