Avatar billede friishenrik Nybegynder
26. juni 2014 - 23:01 Der er 4 kommentarer

Aktivering af plugin i Firefox

Jeg har yousee og kan derfor se TV på min PC'er.

Jeg har så bare det problem at hver gang jeg starter firefox, er Verimatrix ViewRight Plugin deaktiveret.

Jeg kan så gå ind og vælge spørg hver gang eller aktiver, men den vil ikke gemme instillingen. Næste gang jeg starter firefox er den deaktiveret igen.

Hvordan kan jeg få lavet en indstilling af den er aktiveret hver gang?

Jeg bruger Windows 7 og nyeste version af firefox.

Jeg har fået den til at fungere i Explorer

I Crome kan jeg heller ikke få den til at virke i crome, der spørger den bare for installation når jeg går ind under http://yousee.tv/livetv/dr1/, jeg kan en ikke finde hvor i crome jeg finder instillinger til den.

Jeg har version: Verimatrix ViewRight 3.3.0.0.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 17:59 #1
Har du husket og vælge "Tillad og husk", når den spørg dig?
Avatar billede friishenrik Nybegynder
28. juni 2014 - 21:37 #2
ja
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 22:16 #3
Det plugin du snakker om, er det flash player eller?
Avatar billede friishenrik Nybegynder
26. juli 2014 - 16:09 #4
Jeg endte med at købe en ny computer og så er der ikke problemer p den.