Avatar billede bas Forsker
25. juni 2014 - 19:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HP Photosmart B110a software fejler

Hej

Jeg bruger Windows 7 - 32 bit, og kom lige i tanke om, hvor jeg ikke har installeret HPs drivere og software til min printer HP Photosmart B110a:
Installationen fejler hver gang og fjerner derefter det den trods alt var ved at installere.
Findes der mon ikke en version af HP software, som virker 100% på Windows 7?

På forhånd tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. juni 2014 - 20:23 #1
Prøv eventuelt en frisk driver
(Ps. mange HP Printere må først tilsluttes når du bliver bedt der om )
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4062&lc=da&cc=dk&dlc=da&sw_lang=&product=4022343#N303
Avatar billede bas Forsker
27. juni 2014 - 17:30 #2
Det er altså underligt.
Nu prøvede jeg lige at lave en frisk fuld installation fra din henvisning, og jeg havde ikke tilsluttet printeren via USB. Installationen spurgte ikke om forbindelsestype (kablet eller wifi), som den plejer. Selve printeren/driveren er kommet på under Enheder og printere, men hjælpeprogrammerne, hvor man bl.a. kan se blækstatus bliver slet ikke installeret - og det er netop sådan noget jeg savner.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 21:14 #3
Har du fået løst dit problem?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. juni 2014 - 22:16 #4
Du skulle jo nok have renset for det allerede installerede inden du forsøgte igen
Avatar billede bas Forsker
29. juni 2014 - 18:35 #5
Jeg har afinstalleret vha. Revo uninstaller inden jeg prøvede igen. Jeg har også prøvet at instalere med en administrator konto, men fortsat ingen succes.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. juni 2014 - 18:53 #6
•HP's fuldfunktionssoftware beder dig om at tilslutte USB-kablet på et bestemt tidspunkt under installationen. Hvis du tilslutter kablet, før du bliver bedt om det, vises der muligvis en fejl meddelelse.
Taget fra denne side!
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02554403&tmp_task=solveCategory&cc=dk&dlc=da&lc=da&product=4022343
Avatar billede bas Forsker
21. januar 2015 - 12:21 #7
poko1, mange tak for dine indlæg.
Vil du have points?
Så lukker jeg.
Avatar billede bas Forsker
04. februar 2015 - 17:29 #8
Lukker.