Avatar billede Tove6330 Nybegynder
19. juni 2014 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forstærkning af trådløs router signal

Hej
Vi har netop fået installeret fibernet fra Stofa. I den forbindelse er der installeret en trådløs router model ICOTERA ICW3000 og det virker fint nok, bare ikke i hele boligen. Vi har forsøgt med en forstærker/extender Linksys RE2000, men den kan ikke konfigureres med ICOTERA routeren. Er der nogen der har opleveret det samme, og hvis har man måske fundet en extender model der kan konfigureres sammen med ICOTERA? Eller er der nogen der måske har en helt anden løsning så vi kan få trådløs dækning i hele boligen?
mvh
Tove Jessen
Avatar billede Tove6330 Nybegynder
25. juni 2014 - 09:03 #2
Hej Claes57
Tak for tippet. Det virker bare og du skal selvfølgelig have de 30 point.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2014 - 09:35 #3
Bare luk selv. Jeg har point nok.