Avatar billede broegger Nybegynder
17. august 2001 - 17:43 Der er 4 kommentarer

Fatal error

Hver gang jeg prøver at kører et program under Delphi (via F9) skriver den: [Fatal Error] Project1.dpr(6): File not found: \'System.pas\' og jeg ved at System.pas-filen findes. Hvad er der galt?? Jeg er totalt newbie (er lige begyndt at arbejde med det på gymnaseiet i sidste uge), så det er muligt at det er et eller andet elementært jeg har overset...

PS. Min version er Delphi 6 Enterprise, hvis det har nogen betydning.
Avatar billede martinlind Nybegynder
17. august 2001 - 17:59 #1
Det lyder mærkeligt, har du prøvet at build der efter run, du skulle gerne havde en lib. path der peger på Delphi\\lib.

/Martin
Avatar billede broegger Nybegynder
17. august 2001 - 18:00 #2
øh.. hvad??
Avatar billede martinlind Nybegynder
17. august 2001 - 19:43 #3
Menu\'en har en project/build og project/run
Avatar billede jenzian Nybegynder
24. august 2001 - 12:50 #4
Oppe i uses linjen, har du måske skrevet System.pas, i stedet for bare System...
Jeg lavede også den fejl engang...