Avatar billede smedevang Nybegynder
16. juni 2014 - 17:43 Der er 1 kommentar

apps købt under gammelt appleid

Jeg her et par apps, som jeg ikke kan få opdateret, eller købe påny, fordi de er købt
under et gammelt id, som jeg ikke kan huske, og med passw, jeg ikke kan huske heller.

Hvordan får jeg slettet de bindinger, så jeg kan købe mine apps igen ?
Det er ikke et spørgsmål om de småpenge. Jeg skal simpelthen bare have slettet bindingen til det gamle appleid

hilsen smedev
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2014 - 19:08 #1
Jeg er ikke helt med.

Du har 1 gammelt apple id (Den e-mail du oprettede det med)
med dette apple id har du købte nogle apps som du nu ikke
kan få opdateret fordi du bruger et nyt apple id?

Kan du ikke slette appsne fra din IOS enhed?
Du kan bede om en ny adgangskode til dit gamle apple  id
hvis blot du husker hvilken e-mail du brugte til at
lave det med.

Ellers skal du have kvitteringen og så kan du kontakte apple,
men jeg tror ikke de kan hjælpe når du ikke kan dit gamle apple id.