Avatar billede danskanimation Nybegynder
16. juni 2014 - 13:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En god gamer bærbar til max 9000,-

Hej alle.

Jeg vil gerne købe en ny gamer bærbar til max 9000. Den skulle kunne køre alle de nye spil smooth. Jeg er lidt ligeglad med om det er I7 eller I5 processor da det ikke gør den store forskel. Computeren behøver ikke at være mega stor, men bestem heller ikke lille. Og lige en sidste ting; jeg er typen der rigtig hurtigt bruger alt pladsen på min pc.

Mange hilsner
Mads Nielsen :)
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2014 - 14:59 #1
http://topdata.dk/product.asp?product=9654 Husk windows og konfigurere en 2tb harddisk i.
Avatar billede chalde Seniormester
16. juni 2014 - 16:38 #2
#1
Jeg vil gerne købe en ny gamer bærbar
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2014 - 18:46 #3
Avatar billede danskanimation Nybegynder
16. juni 2014 - 21:00 #4
#1 Det skal være en bærbar
#2 Ikke nok plads op harddisken. Har fundet denne, tror du den okay?
http://www.sharkgaming.dk/msi-ge70-2pc-270ne.html

Mvh Mads Nielsen :)
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2014 - 15:05 #5
Den jeg linkede til har et 860m grafikkort som er hurtigere end 850m. Og i den jeg linkede til er der mere plads, da du kan vælge en ekstra harddisk til. Plus hvis du også vælger i7 så får du en der er lidt hurtigere end du også linkede til da det er en I7-4710MQ. Så du får mere for penge ved mm-vision.
Avatar billede danskanimation Nybegynder
06. april 2015 - 14:08 #6
Fandt en på mm-vision og købte den.