Avatar billede bo.olsen Nybegynder
17. august 2001 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oms. estimeret.

Min kone og jeg har et lille nystartet firma og når vi gør dagen op og ser hvad omsætningen har været kunne det være sjovt at indsætte beløbet i et regneark, hvor man så kunne sammenligne måned for måned og dermed også se på året efter for at lave lidt historik (store dage små dage ((hvornår kan vi tage på ferie o.s.v.)) hvis programmet kunne estimere måned/år ville det være helt perfekt.
Er der en der kan lave et sådant for en rimelig pris eller er er der en der selv har et sådant.

På forhånd tak

Bo.Olsen
17. august 2001 - 19:58 #1
Ja, det kan jeg godt - se www.win-consult.com for tlf. kontakt.
Avatar billede hsgroup Nybegynder
18. august 2001 - 01:10 #2
Du er velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede hanne_hoffmann Nybegynder
22. august 2001 - 13:28 #3
Hej Bo og Co.!

Jeg vil gerne hjælpe dig! Den slags har jeg erfaring med - både fra forretnings- og privatlivet.

Det kræver nogle oplysninger så som produkter, forskellige servicekategorier o.lign. samt hvad du i øvrigt kan tænke dig. Kontakt mig på
hanne_hoffmann@yahoo.dk

Med venlig hilsen
Avatar billede hsgroup Nybegynder
22. august 2001 - 13:53 #4
har du fået Økonomiprogram, det er måske et fornuftigt sted at starte og giver vist bedre muligheder når du både har omsætning og udgifter.
Stellar Økonomisystemer har alle mulighederne. Jeg sender dig gerne en 45 dages demoCD - så har du alle muligheder for at komme igang. kontakt mig via hst@ofir.dk