Avatar billede fundi Nybegynder
17. august 2001 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer ved genstart af Computer, skærmbillede ændres

Hjælp! Jeg er ved at være godt træt af Windows Me...Ofte ændres skærmbilledet når jeg genstarter, og jeg kan kun normalisere ved at systemgendanne..Jeg har prøvet at geninstallere Me, men efter kun 14dage er den gal igen...Er der nogen andre der kender problemet hører jeg gerne fra Jer..
Avatar billede dgj Nybegynder
17. august 2001 - 20:56 #1
Jer tror du har et program der provoker din Computer
Avatar billede fundi Nybegynder
17. august 2001 - 22:32 #2
Tak for din besked dgj, vil da så spørge dig om du ved, hvilke programmer der kan være årsagen til mit problem, for det er som sagt ret træls, at skulle systemgendanne hele tiden...
Avatar billede fundi Nybegynder
17. august 2001 - 22:34 #3
Jeg vil da fortsat gerne have andre forslag til mit for mig store problem med ændring af skærmbillede ved genstart af min Computer