Avatar billede heenet Novice
13. juni 2014 - 14:03 Der er 1 løsning

App Builder anbefaling?

Jeg er faldet over www.como.com som virker interessant, hvis jeg vil lave en App, og ikke har forstand på det (hvilket er tilfældet...)
Nu skal man jo ikke tage den første og den bedste, så jeg googlede mig efterfølgende frem til www.makemedroid.com, som umiddelbart er mere interessant, da det her foregår på dansk. Priserne hos sidstnævnte er meget fleksible, og det gør det svært at sammenligne priserne mellem de 2, men nu til det spørgsmålet:

Er der nogen der kan anbefale Como, Make me Droid eller måske en helt 3. hvis jeg skal kaste mig ud i at lave en App?
Prisen er jo ikke alt afgørende, men selvfølgelig en vigtig faktor. Det vigtigste er, at det er nemt at bruge, også for knap så IT kyndige, og at det virker!
Både Como og Make me Droid understøtter Android og IOS, men Make me Droid påstår at Windows Phone også snart bliver tilgængelig, hvilket er interessant for en tåbelig Lumia ejer som mig :-)

Det skal bruges til en forening, så behovene er ikke så store. Hvis 100 henter App så er det en succes, og hvis 200 henter den, så er det overvældende :-)
Avatar billede heenet Novice
28. juni 2014 - 11:42 #1
Nå men så prøver jeg bare makemedroid :-)