Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2014 - 09:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IExplorer 10 vil ikke åbne.

Hej jeg kører med WIN7,  Explorer 10 og Chrome. Ved opstart idag sker der det at IE ikke vil åbne, der kommer lige et glimt af en firkant i kvart størrelse. Kigger jeg ind i SIW så ligger den der. Har ikke foretaget mig noget siden den var der i aftes.

Er den nogen der vil hjælpe med dette.

Vh Inger
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2014 - 15:35 #1
Skynder mig lige at fortælle at nu virker den igen, underligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2014 - 15:51 #2
Hvis det var CCleaner der løste problemet for dig, burde du så ikke have nævnt det her, når du nævnte det i den anden tråd du har oprettet med andet problem?