Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2014 - 14:51 Der er 3 kommentarer

programmør søges til udarbejdelse af kostberegningsprogram

Jeg er ejer af landets største diætistklinik (diætisthuset.dk) og er på jagt efter en programmør der kan udarbejde et kostberegningsprogram. Det skal både kunne bruges af vores 20 diætister til udarbejdelse af kostplaner og af vores kunder.
Man skal kunne indtaste det man spiser og drikker, have graffunktioner, lækkert design og meget brugervenligt, være responsivt.

Afregning enten som medejer af programmer eller på konsulentbasis.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
07. juni 2014 - 14:21 #1
Jeg kan godt hjælpe med at lave sådan et program, men det kommer meget an på hvad lønnen er.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
07. juni 2014 - 14:26 #2
Det kommer også an på om det skal være til Mac, Windows, iPhone, iPad, Android, Windows Phone eller på Web.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
07. juni 2014 - 14:30 #3
Og hvad programmet skal kunne beregne.