Avatar billede thun Nybegynder
17. august 2001 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af StofaNet!

Er det muligt at dele en StofaNet-forbindelse, uden at have en PC stående tændt, f. eks. vha. en router?
Avatar billede adagio Nybegynder
17. august 2001 - 15:40 #1
Jeg tror nok det er muligt, men det er imod Stofanets regler :(
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
17. august 2001 - 15:51 #2
Du ka snart (3 kvartal) LÅNE en router af stofanet helt gratis. Ring eventuelt til dem for at høre nærmere
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
17. august 2001 - 16:06 #3
Jeg tror ikke at du kan låne en router, hvis du kun har et privat FlexRate abbonnement... - det er imod deres regler at dele forbindelsen, selv via en proxy...

Så skal du ha\' fat i en erhvervsforbindelse, og det er noget dyrt skidt!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
17. august 2001 - 19:48 #4
Thun :

Det er teknisk muligt, men det er lidt avanceret  eftersom routeren\'s software skal ændres.