Avatar billede Yearman Nybegynder
04. juni 2014 - 11:02 Der er 9 kommentarer

NYT smart tv hjælp søges af eksperter :)

Hej eksperter jeg skal til og købe mig en ny 46" fladskærm så ville lige høre jeres mening før jeg køber den :) ved i hvilken skærm der den bedste grafik og kan de optage tv serier? hvilken ville i købe?

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46F5305XXE/samsung-46-smart-led-tv-ue46f5305

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/philips-46-led-46pfl4908t-/p/100136936
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2014 - 11:22 #1
de er lige gode

selv ville jeg vælge phillips

Samsung har ret gode billede men deres service er en by i Rusland - lukket og mørkt og ikke tilstede

har et samsung 42 tommer tv der gik i udu fordi transistorerne stod af som efter planen vist i tvavisen

det blev repareret i Herlev på deres skod værksted
i dag har fjernsynet en grøn-rød-blå tynd streg når det tændes og har stået uden strøm
ved i hvad Samsung jeg tør godt købe et til fra jer fordi man kan ikke være SÅ UHELDIG 2 gange i træk med samme mærke

Bilka har den gode service som jeg slev har været ude for med en parabol der bare havde sit eget liv

sælgeren sagde - sæt det der over og tag en ny
du skal ikke have et problem med dit produkt
vi vil ikke have problemer med et produkt
det er fabrikantens problem

se det er service
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2014 - 11:23 #2
Avatar billede Yearman Nybegynder
04. juni 2014 - 11:31 #3
De review på trust pilot er det også på tv?
Avatar billede keysersoze Guru
04. juni 2014 - 12:53 #4
Når man køber et TV bør man, medmindre man kan finde reviews af den pågældende model, se det i aktion uden at det er sat op til demo-mode inden køb for specifikationer kan snyde utrolig meget - reviews kan dog blive et problem at finde for flere, specielt Elgiganten, kører med ekslusiv-modeller og ikke producenternes "rigtige" modeller.

Du kan finde nogle købsanbefaler her http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738 - og ligger de prismæssigt for højt så søg i deres forum efter erfaringer med de modeller du kigger på.
Avatar billede Blueeyez Mester
04. juni 2014 - 14:50 #5
Ville nok tage ned og se billed kvaliteten.. Philips bruger mindre strøm og derfor ville jeg vælge den, men hvis dens skærmbilled skal justeres op (mere strømforbrug) så er samsungen nok bedst..

Har selv lige købt et philips fra Bilka og må indrømme at jeg er lidt skuffet over dens fod og firmwaren var ikke det nemmeste at finde, men derudover virker det super godt!
Avatar billede Yearman Nybegynder
04. juni 2014 - 15:05 #6
Hvad mener du med at firmwaren er svær at finde?
Avatar billede Blueeyez Mester
04. juni 2014 - 16:23 #7
Kunne ikke finde mit tv på deres hjemmeside, men efter at have kontaktet deres support afdeling pr mail fik jeg et link med firmwaren.. Det er en god ide at holde tvets firmware opdateret, men da dit kan kobles til nettet er det nok muligt at opdatere firekte..
Avatar billede Yearman Nybegynder
04. juni 2014 - 16:46 #8
Okay jeg tager chancen og køber Phillips nu tak for hjælpen alle