Avatar billede thepcgamer Nybegynder
01. juni 2014 - 14:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

hjælp til kabinet

hej :)
da jeg er igang med og bygge en pc leder jeg efter et kabinet til den ogj eg har da også fundet et http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16811517024 men kan ikke finde det nogen stedder hvor man kan købe det.
skriv gerne vis i kender et stad jeg kan købe det :)
Avatar billede LM23 Nybegynder
01. juni 2014 - 15:44 #1
Jeg tror ikke at man kan få det kabinet i Danmark, men det her minder meget om det: https://www.komplett.dk/cm-storm-stryker-gaming-big-tower/755465. Jeg har også lige bestilt det, det er et virkelig fedt kabinet, med plads til det hele, og der er håndtag i midten og bagerst på toppen så du let kan få det med rundt. Alt i alt et perfekt kabinet ;)
Avatar billede LM23 Nybegynder
01. juni 2014 - 15:47 #2
..ellers kan du bare bestille det herfra: http://www.amazon.com/Azza-Tower-Gaming-CSAZ-XT1/dp/B00HB03C0M ;)Er dog lidt i tvivl om det kan sendes til Danmark :i
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juni 2014 - 19:49 #4
Hvilket kabinet blev det?
Avatar billede thepcgamer Nybegynder
01. juni 2014 - 21:18 #5
leder stadig men har fundet ud af vad det er jeg leder efter nu så tror det bliver http://www.edbpriser.dk/kabinet/thermaltake-chaser-mk-i-id-5112498.aspx eller http://www.edbpriser.dk/kabinet/thermaltake-chaser-a41-id-7202991.aspx så nu er det bare op til mig selv hvad jeg vil havde :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juni 2014 - 21:28 #6
Burde du så ikke have bedt Mig om at lægge svar til point??det er jo det der er meningen med Eksperten og ikke bare acceptere fordi der er nogen der ikke kender systemet og bare smider alle forslag som Svar?

Kommentar (til forslag)
Svar (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede thepcgamer Nybegynder
01. juni 2014 - 21:32 #7
jo det passer poko men jeg syntes at de svar jeg fik var gode nok og så kan man jo ikke vente i evigheder på at hver eneste på sitet ser mit spørgsmål, men du kan jo stadig godt komme med din mening :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juni 2014 - 21:41 #8
Det er ikke fordi jeg samler slet ikke på point men det er altså ikke meningen at man bare smider om sig med svar! tænk på at mange vil slet ikke se dit spørgsmål fordi de tror der er kommet en løsning og at der bare ventes på accept og springer over. Og du så ikke fik yderligere forslag.
Avatar billede thepcgamer Nybegynder
01. juni 2014 - 21:46 #9
jeg har gjort som jeg har gjort som jeg har gjort og det er muligvis ikke sådan man skal men det er sådan jeg har gjort.
nu er der ikke noget og gøre ved det :)