Avatar billede ChapTs Nybegynder
31. maj 2014 - 14:40 Der er 2 kommentarer

CTRL+A virker ikke?

Hejsa...
Hver gang jeg gerne vil markere alt ved brug af CTRL+A, sker der ikke noget. Jeg har oplevet det før, men det fik jeg fikset ved at bruge programmet KeyRocket. Men det kan jeg ikke bruge da det er udløbet.

Men der må da være en anden måde, end at bruge et program, til at fikse det problem på?

Håber virkelig at I kan hjælpe.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. maj 2014 - 15:16 #1
Hvis du nu under styresystemer i stedet for generelt havde trykket på Workstation og på næste fane valgt dit styresystem
Så kunne du måske allerede have fået et svar!
Avatar billede repox Seniormester
31. maj 2014 - 17:21 #2
Du må ikke have to identiske spørgsmål på Eksperten.dk: http://www.eksperten.dk/spm/995009

Du skal lukke det ene af dine spørgsmål.