Avatar billede Widefelix Novice
30. maj 2014 - 18:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

God Smartphone til 2-3k

Hej eksperter. Jeg har lige nu en Samsung Galaxy S2 smartphone, den fungerer stadig som en drøm, men er ved at blive lidt oldschool for mig. Den kan ikke opdatere Android længere til 4.1.2, og næsten ikke butikker supporter den med reperation mere. Da jeg lige er konfirmeret er jeg på udkig efter en ny, jeg er ikke interesseret i at give mere end 2-3k højest 3,5k. Det kunne passe mig fint hvis det kunne blive en Samsung med Android igen da jeg har haft meget held i dem, men ville gerne kunne opdatere den et par år endnu, eller skal jeg gå over til Iphone? Har bare ikke lyst til at give 5000 for en 5s da jeg synes de sidste 2k godt kunne bruges på noget bedre. Men kender i nogle gode Smartphones der passer til mit budget, vil jeg gerne høre fra jer.
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2014 - 18:24 #1
Ville nok vente til iphone 6 udkommer medmindre dens funktionaliteter ikke er vigtige...
Avatar billede Widefelix Novice
30. maj 2014 - 18:36 #2
Det kommer bare an på hvilken pris vi er oppe i, hvid bare 5s koster 5000 vil jeg ikke tænke på 6
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2014 - 18:55 #3
Kommer an på hvad du bruger din smartphone til?
Hvilke krav du især har til den ud over billig pris ?
Avatar billede chalde Seniormester
30. maj 2014 - 18:56 #4
Hvilken størrelse? Nogenlunde samme størrelse eller er en størrelse surfbræt også en mulighed (her tænker jeg omkring 5")?
Avatar billede Widefelix Novice
30. maj 2014 - 19:04 #5
Ja vi taler nok omkring de 5" , jeg skal bruge den til at surfr i hvertfald 1 gb på nettet om måneden,  ogdå til at gå på Facebook og youtube og Viaplay og sådan  noget, kameraet betyder ikke det store.
Avatar billede chalde Seniormester
30. maj 2014 - 19:12 #6
Ascend p7 kunne være et bud på en med lækkert design til omkring de 3000kr:
http://goo.gl/tlMJNy

LG G2 har høstet gode anmeldelser, ligger lige over de 5" og omkring de 3000kr også:
http://goo.gl/c7GFDK

Skal det være ren android, så er nexus 5 også en mulighed:
http://goo.gl/KvYStf

Og på Samsung siden er der s4:
http://goo.gl/LIx3bg

Ellers tag et kig her og søg lidt på anmeldelser af dem:
http://goo.gl/xkC4Gk
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2014 - 19:32 #7
Bare et alternativ, der sætter dig i fokus blandt vennerne. Nokia 1020 er lige sat ned til ca 2500kr.
Men ellers, som jeg kender teenagere, så vælg en vandtæt model fra Sony.
Avatar billede Widefelix Novice
30. maj 2014 - 19:58 #8
Jeg er nok imellem s4 og nexus 5 da jeg ved Samsung er kvalitet. Sony har jeg haft knap så meget held med. Bryder mig ikke særlig om den Android platform Sony har, så er jeg mere til Samsung
Avatar billede Widefelix Novice
30. maj 2014 - 21:09 #9
Har en ide om at Samsung snart holde op med at opdatere S4, det kan man sige de allerede er, da nexus 5 har Android 4.4 og s4 har 4.2 . Så er nok mest til Iphone, men kan en 5c det samme som 5s?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2014 - 12:46 #10
Jeg ville prøve CyanogenMod, og hvis du gerne vil have en ny mobil så ville jeg vælge nexus 5 eller htc one M7.
Avatar billede Widefelix Novice
31. maj 2014 - 16:30 #11
Fandt lige den nye model af s4 som der er næsten lige så hurtig som s5, ville den være fornuftig at købe, den passer i hvertfald med prisen? http://www.bilka.dk/elektronik/telefon-og-gps/mobiltelefoner/samsung-galaxy-s4-4g/p/100106649?pfdatetime=2014-05-30T11:41:29.156+02:00&pf=pricerunner&cmpid=pris_pricerunner_Elektronik
Avatar billede Widefelix Novice
26. juni 2014 - 09:17 #12
H