Avatar billede bas Forsker
30. maj 2014 - 13:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udskifv PDF til liggende A5

Hej

Jeg forsøger at gøre nedenstående på en Canon IRC 2380i.
Burde det ikke være muligt?
Jeg har et PDF dokument i stående A4, som jeg gerne vil printe ud, så det ligger ned, der er printet på begge sider og hver A4 side bliver skaleret til A5.

Jeg har prøvet lidt forskelligt men bl.a.:
Landscape, Page Layout 2 on 1. 2-sided printing og short edge.
Men indholdet bliver bare skrevet ud som stående A4 og kun på den ene side.
Avatar billede bas Forsker
30. maj 2014 - 13:42 #1
Det er tilsyneladende bare at vælge 2-sided Printing og Short Edge.
Papirretningen skal åbenbart bare være Stående, når det er PDF.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2014 - 20:27 #2
det kan være, at pdf-driveren bare tager papiret, som det rent faktisk sidder i printeren.
Avatar billede bas Forsker
24. juni 2014 - 20:03 #3
claes57, vil du have points? SÅ lukker jeg.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2014 - 20:12 #4
Bare luk.
Avatar billede bas Forsker
24. juni 2014 - 20:21 #5
Lukker.