Avatar billede Lamballe Nybegynder
29. maj 2014 - 14:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Firma i København der bræder DVD'er

Hej! Hvor kan jeg få brændt dvd'er i Københavns området. Jeg har filmen der skal brændes liggende på et link.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2014 - 16:15 #1
Man må ikke lave kopier af film så tvivler på der er firmaer der hør det..
Avatar billede Lamballe Nybegynder
29. maj 2014 - 16:29 #2
Det er en film jeg selv har lavet, så det er vist ikke ulovligt : )
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2014 - 17:00 #3
Hvorfor brænder du den så ikke selv? (Langt billigere og nemmere)
Avatar billede Lamballe Nybegynder
29. maj 2014 - 17:07 #4
Fordi min brænder ikke dur og jeg skal være 100% sikker på at det er ordentligt lavet
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2014 - 17:29 #5
Jeg ved ikke hvorvidt de vil brænde video til en dvd, men fandt det her firmaer: http://videoc.dk/index.html

http://trustedit.dk/video-band-til-dvd/

http://www.dicentia.dk/MasterkopieringKonvertering.114.aspx

Jeg ved ikke om de vil, men de arbejder indenfor området.
Ellers er brændere i dag meget gode og sjældent med fejl..
Avatar billede Lamballe Nybegynder
29. maj 2014 - 17:33 #6
Tusind tak for hjælpen!
Avatar billede eurositi Ekspert
29. maj 2014 - 20:38 #7
Hvis du regner med at få brug for at brænde flere DVD'er eller Blu-rays ville jeg godt nok kraftigt overveje enten at købe en brænder selv - eller blot at spørge en bekendt, hvis det bare er denne ene.

De fleste bærbare PC'er (men ikke Æble-PC'er), som blot er mere end 1 år gamle, har stadig et optisk DVD-drev indbygget, som burde kunne løse denne simple opgave.
Avatar billede Lamballe Nybegynder
29. maj 2014 - 20:41 #8
Du har nok ret! Tak!