Avatar billede jtwh Juniormester
29. maj 2014 - 13:52 Der er 3 kommentarer

SMS

Hejsa
Håber på hjælp...

Har haft en HTC Wildfire smartphone. Har nu fået en Samsung Galaxy S4.
På HTC har jeg nogle sms-tråde, jeg gerne vil have med over på min S4. Har været inde i indstillinger og adm. programmer på HTC og der kan jeg slette data og ryde cache. Men overfør til SD-kort er ikke highlighte.
Vil gerne hvis jeg kan kopi fra HTC sms-bibliotek og over på en pc. Og derefter fra pc og kopi over på min S4.
Kan se på begge mobiler masser af biblioteker. Men ikke hvad bibliotek, sms er.
Nogen der kan hjælpe?
På forhånd mange tak Jens
Avatar billede conz Juniormester
29. maj 2014 - 20:25 #1
Titanium Backup kan tage backup af SMS historik og gendanne den på en anden telefon.
Avatar billede jtwh Juniormester
29. maj 2014 - 21:06 #2
Takker...Må jeg prøve....
Avatar billede jtwh Juniormester
29. maj 2014 - 22:22 #3
betalyte i Play Butik, hvad skriver jeg der? Skriver jeg nøjagtig Titanium Backup eller?