Avatar billede Niklas-Petersen Nybegynder
29. maj 2014 - 12:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjemmeside, der bliver hvid med links

Hej allesammen.

Jeg har det problem, at hver eneste gang jeg kommer ind på nogle bestemte hjememsider, som fx Bilka, TV3 play og ultimate-guitar, så dukker der nærmest en tom side op, med nogle links på, som bare følger mig videre til en af de lignende sider. Hvis jeg skal se et program på tv3 play, gør den fuldstændig det samme.

Jeg har en windows 7 computer, og jeg har prøvet at rense den for fejl, og opdateringer, men der er indtil videre ikke kommet noget godt ud af det, så jeg vil lige høre om der muligvis kunne være nogle svar på det? Dette forekommer både på min explorer og min google crhome browser, og har prøvet at kigge i indstillingerne, men det har heller været til nogen hjælp. jeg har også en computer, med windows 8 på, og den har ingen problemer, men det er irriterende, da det er den med windows 7 jeg bruger mest.  Jeg håber at i kan hjælpe mig

Mvh Niklas
Avatar billede Niklas-Petersen Nybegynder
29. maj 2014 - 15:24 #1
,
Avatar billede Niklas-Petersen Nybegynder
29. maj 2014 - 15:26 #2
OBS!

Se andet opslag