Avatar billede mybbe74 Mester
29. maj 2014 - 11:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar - hvilket køb er bedst?

Hej

Et lille råd om hvilken bærbar computer er at anbefale?

Min mor skal have en computer til minimalt behov. Der er brug for at se mail, gå lidt på nettet og evt. benytte Skype. Gerne med cd-rom drev.

Hvad skal der være i sådan en bærbar af f.eks. ram, processer, lydkort, videokort, hvilket mærke osv, hvilket prisniveau er at anbefale?

Martin
Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
29. maj 2014 - 14:43 #1
Min oplevelse siger medion computer

De er billige har kun rigtig god erfaring med deres værksted. Det ligger vidst stadig i skovlunde, her på sjælland.

I det her tilfælde ville jeg bare gå efter den billigste pris men en 4Gb Ram skærmkort er irrelevant at tænke for meget over men med Radeon 1Gb og måske en i5 intel core processer går man ikke helt galt i byen men jeg ville slet ikke tænke for meget over det, da du stort set kan tillade dig at gå på kompromiss på hver en af dem da computeren ikke skal bruges til noget krævende. så ja gå efter den billigste der har god support hvis den går i stykker :)
Avatar billede mybbe74 Mester
30. maj 2014 - 15:41 #2
Hvad siger du til denne her Medion i Aldi. Jeg har ingen er erfaring med Notebook! Er der noget ved den kontro en normal bærbar pv jeg behøver være opmærksom på?

http://www.aldi.dk/aldi_156prime_multitouch_notebook_48_5_4175_14990.html