Avatar billede victorgamer22 Nybegynder
23. maj 2014 - 09:58 Der er 1 kommentar

mangler billig gamer pc

hej der ude jeg står og mangler en gamer pc til ca 2800/3000Dkk
og har været på mange danske og nogen få engelske siddere
og kan bare ikke finde en stationer til ca di penge og vil helst ikke have amd processor forde at det kender jeg ikke så meget til så kunne godt tænke mig en intel-i5 eller højer men håber i kan komme med nogen gode links til pcer og vil helst gærne købe en pakke med tingene i og så selv bygge det feks. https://www.komplett.dk/search?bn=10293&category=10293_Saml+Selv+%26+Pakkel%C3%B8sninger&q=*%3A*&ref=cat-left&subcategory=10301_Saml+Selv+PC%27er++Intel
men håber i kanne hjælpe
Avatar billede websitenewbie Nybegynder
23. maj 2014 - 15:31 #1
For 3000 kan du ikke bygge en gamer computer idag. Et rimligt grafik kort i dag liger i sig selv på omkring 1500-1700 plus en i5 liger på omkring 1500 så allered bare med de to ting er vi på dit budget