Avatar billede himmelfisk Nybegynder
22. maj 2014 - 11:22 Der er 3 kommentarer

Skruer til bærbar mSATA SSD M2x3mm

Da jeg skal til at købe en ssd til min bærbar leder jeg efter hvor man kan købe skruerne M2x3mm. Kan kun finde dem på Amazon, er der virkelig ingen steder i Danmark der sælger dem? De følger åbenbart ikke med ssd'en, har spurgt komplett og bj Trading og de kan ikke skaffe dem og komplett siger tilmed jeg ikke skal bruge dem. Hvilket jeg skal, da den ellers er umulig at montere, uden at spænde den ned og holde den fast da den jo skal monteres i 40-45 grader og trykkes ned og spændes.

Til info er det en Acer Aspire V5 573, og umiddelbart sidder der ikke en skrue nogen steder jeg kan 'låne' :)
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2014 - 13:22 #1
http://elektronik-lavpris.dk/p111605/SZKM20X3_Ligek%C3%A6rv_skruer_M2x3mm,_10_stk./
de har også kryds-kærv - dog på 2,4 eller 3,4mm
Avatar billede himmelfisk Nybegynder
22. maj 2014 - 13:27 #2
Hvis det er dem de har på billedet tror jeg ikke det vil fungere da det er en ultra tynd bærbar, så "hovedet" er for stort, hvis du forstår :)

- Men hvis jeg ikke finder andet prøver jeg selvfølgelig dem. Venter lige et par timer og så får du point hvis du lige skriver som et "svar" :)
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2014 - 14:04 #3
her er en fladere - samme firma http://goo.gl/0rQS3I
du skal lige sætte en møtrik på, save skrue over, og fjerne møtrik igen så du kommer ned på 3mm