Avatar billede kodak Mester
22. maj 2014 - 00:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pushover fill out

Kan nogen forklare mig hvordan Pushover giver mening

For at kunne sende en push skal jeg bruge følgendene oplysninger:
token:  (og hvad er så det?)
user:    (skyder på at det er det lange id der står
          på min startside på pushover.net)
message: (beskeden der vil blive vist)

men jeg har ingen ide om hvad og hvor jeg finder app_token.

kan nogen forklare mig hvor jeg finder den
og hvorfor den skal bruges.
Avatar billede repox Seniormester
23. maj 2014 - 17:47 #1
Din token er den nøgle din oprettede app i Pushover har fået. User er den lange streng som er øverst til højre på forsiden af Pushover når du er logget ind.

Det er faktisk ret simpelt - jeg er meget glad for brugen af det :-)
Avatar billede kodak Mester
23. maj 2014 - 23:22 #2
hvad vil det sige at optette en app?

Hvem kan se den?
Og hvad mener man med en app.
Skal jeg opfinde en app før jeg kan bruge det?

og hvorfor kan man ikke bare bruge bruger ID

jeg ønsker blot en simpel tekst push på min mobil.
Avatar billede repox Seniormester
24. maj 2014 - 09:47 #3
For at pushe notifikationer ud til din enhed fra f.eks. dit eget website, skal du på Pushovers website registrere en applikation - her menes der ikke en app til telefonen.

En applikation giver dig en token som bpde identificerer din applikation når du vil sende en notifikation og samtidig sørger for, i Pushover app'en på din telefon, at man kan se den notifikation kommer fra dig.

Der er ikke nogen der kan 'se' den, da det kun er noget du kan bruge til at opsætte dine notifikationer.

Du kan ikke bare bruge et bruger id, fordi Pushover gerne vil vide hvilken applikation du vil sende fra og man skal sende fra en applikation.
Avatar billede kodak Mester
26. maj 2014 - 09:18 #4
tak for hjælpen,
svar.
Avatar billede repox Seniormester
26. maj 2014 - 09:20 #5
Det fik du her.