Avatar billede kokokoov Nybegynder
21. maj 2014 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafik kort HJÆLP!

Hej jeg har lige fået en ny gamer bærbar (msi gt70 2od) Den har 2 grafik kort det ene er mega godt og det andet er dårligt, når jeg starter et spil som assassins creed 4 bruger den mit gode grafik kort men når jeg starter et spil som minecraft, counter strike source, så bruger den mit dårlige grafik kort ville bare høre om der  er en måde at vælge det andet grafik kort så ville jeg kunne spille helt uden lags!
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2014 - 15:11 #1
Inde i nvidia control center, her er en guide ved lenovo som også virker til msi bærbaren http://mobilesupport.lenovo.com/us/en/documents/HT078706 kig fra 3. Go to NVIDIA Control Panel....
Avatar billede kokokoov Nybegynder
21. maj 2014 - 17:46 #2
Mange tak hvis du ved mere om msi bærbare så må du meget gerne hjælpe mig med mit andet problem med en harddisk :)

http://www.eksperten.dk/spm/994729
Avatar billede Slater Ekspert
21. maj 2014 - 20:41 #3
Hvorfor tager du selv point, hvis hans svar hjalp dig?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2014 - 21:34 #4
Måske ny til det? Jeg er også ligeglad, bare han lærer at bruge point systemet til næste gang han har brug for hjælp.

En anden person skal lægge et svar, som du så skal acceptere.