Avatar billede Ajers89 Nybegynder
20. maj 2014 - 19:30 Der er 6 kommentarer

Ansøgning hjælp

Hej alle Eksperten.dk folkens :) Jeg har været i gang med at lave en ansøgning, ansøgningen var lavet efter at skulle være mere "kreativ" end normalen.

- Jeg søger som IT Supporter, og går efter at anskaffe mig en Elev plads.

Link til Ansøgningen:
https://drive.google.com/file/d/0B3UoD-LvaT7TTi1YMmJ0VDl2LW8/edit?usp=sharing

- Hent ansøgningen ned på Computeren, og åben med Word. Ellers ser den ikke rigtig ud.

Hvad jeg gerne vil have jeres hjælp til er følgende

- Hvad burde jeg ændre, hvad burde jeg have med i ansøgningen.
- Er det for meget af det kreative

OBS: Forklaring på logoet med lån mig i 4 uger, er fordi jeg er på noget der hedder AOF lige pt. som gør det muligt for mig at komme i 4 ugers praktik, som AOF stedet betaler + forsikring betalt af AOF. Så selve virksomheden vil ingen omkostninger have på mig som elev.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2014 - 19:43 #1
du behøver ikke oversætte CMS - relevante læsere ved det.
Du skal nok have en kopi af papir fra Tech College Aalborg vedlagt.
Avatar billede Ajers89 Nybegynder
20. maj 2014 - 19:46 #2
Hej Claes57.

Det er ikke en relevant læser for CMS, jeg ansøger som IT supporter. Og de arbejder ikke med CMS, derfor oversættelsen.

Mine afgangs papirer er vedlagt som bilag sammen med mit CV.

Tusind tak for det hurtige svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2014 - 19:56 #3
Det vil blive læst af en fra firmaets HR-afdeling - og de læser ansøgninger til alt fra rengøring til topchefer. Tal ikke ned til dem. Alt andet lige, så kunne de jo spørge til det ved et interview hvis de ville have et emne at 'bryde isen' med.
Avatar billede Ajers89 Nybegynder
20. maj 2014 - 19:59 #4
Jeg føler ikke at jeg taler ned til nogle, ved at skrive hvad forkortelsen betyder :)

Men hvert fald tak for forslaget :)
Avatar billede Slater Ekspert
20. maj 2014 - 20:32 #5
Du har en nutids-r-fejl i "have chance for at lærer mig bedre at kende", og der mangler tilsyneladende et ord i "hvis jeg støder på problem".

Der er nogle andre småfejl, som ikke betyder noget, men de to ville jeg rette.
Avatar billede Ajers89 Nybegynder
20. maj 2014 - 20:54 #6
Tak for svaret viperine, jeg vil ændre de fejl du har nævnt med det samme. Resterende grammatiske fejl, vil blive rettet ved hjælp af en af de ansatte på AOF.

ps. fed og fedt fundet på, med din side ved dine erfaringer samt CV ;)