Avatar billede Majaaa Nybegynder
17. maj 2014 - 00:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billigt reparation til iPhone og iPad.

Hej. :-)

Er der nogen, der kender et ultra billigt sted, hvor man kan få fikset sin iPad- og iPhone skærm? Det må gerne koste under 1000 kr i hvert fald. Det skal helst være på Sjælland. Og selvfølgelig skal det gøres ordentligt :-)

Tak på forhånd.
Avatar billede montago Praktikant
17. maj 2014 - 13:21 #1
der ligger 20+ butikker i kbh, de fleste langs nørrebrogade, i nordvest eller nedre nørrebro som alle fixer iphones på ingen tid.

kvaliteten af deres reparationer svinger lidt og har ikke erfaring med nogen af dem fordi jeg selv fixer iphones.

men kig her, de ligger på vesterport station og har rimelige priser.

http://www.mobilreparation.dk/shop/frontpage.html?gclid=CNC_zpjrsr4CFaTUcgodfr0AUQ
Avatar billede Majaaa Nybegynder
25. maj 2014 - 09:03 #2
Mange tak :-)