Avatar billede cdamm11 Nybegynder
14. maj 2014 - 20:38 Der er 1 kommentar

Dual monitors

Hej. JEg vil gerne have 2 monitors til min kommende gamer computer.

Jeg sidder overfor det umulige valg : r9 280x vs. Gtx 770
Jeg skal have 2 skærme, det ene skal bruges til at spille på.
den anden kunne være skype, Email, Facebook, kort til det spil jeg spiller evt. Men er der mulighed for den skærm der ikke skal spille kan køre "Standard indbygget intel hd 4600, over min

Intel core i5 4670k?
Avatar billede shako Novice
15. maj 2014 - 09:23 #1
Det er en meget dårlig idé da den anden skærm derved vil tærer på CPU'en og dit spil vil køre langsommere.

Men begge de kort du nævner kan da sagtens klare 2 skærme?