Avatar billede Subsea Nybegynder
10. maj 2014 - 15:41 Der er 1 kommentar

Mangler Default Password til IGW-2000 fiber boks

Hej
er der nogen her inde som ved hvordan man kan komme ind i menuen på en IGW 2000 fiber boks
jeg vil gerne lave password og sætte det om med en bro funktion

mvh
Henrik
Avatar billede milter Ekspert
10. maj 2014 - 23:01 #1
En søgning på nettet har givet dette resultat hos WAOO:

IP-adresse: 192.168.1.1
Forbindelsen skal først etableres med kabel, og når det trådløse net er konfigureret, skulle du også kunne kontakte den trådløst.

Username: admin

Password: admin

Fundet på side 8 i dette link til WAOO for en IGW3000, men mon ikke det er det samme for en IGW2000?

http://www.trefor.dk/~/media/Files/Bredbaand%20Privat/Vejledninger/icotera_fiberboks.pdf

Og hvis det ikke virker, så prøv at kontakte Icotera på denne adresse:

Icotera A/S
Kongevejen 400D
2840 Holte
Denmark
Phone: +45 7010 0033
Mail: info@icotera.com

http://www.icotera.com/media/1264/Icotera-IGW-3000-E.pdf