Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 17:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HP Mini-fjernbetjening

Hej

Har en gammel HP Pavilion dv9000 som jeg bruger til at se film på. Nu har jeg så fået fat i sådan en hp mini-fjernbetjening, problemet er bare at jeg ikke ved hvordan jeg får den til at samarbejde med min bærbar.. nogle der kan hjælpe ?

*har tjekket om fjernbetjeningen virker.

Hilsen Anders
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2014 - 17:38 #1
Den mangler sikkert en driver for at se fjernbetjeningen.
Hvilket styresystem kører du?
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 17:39 #2
Vista
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 18:01 #4
Har

installeret driveren der nu, men det ser ud til at det stadig ikke virker.
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 18:04 #5
har en mistanke om at det kunne være modtageren på min bærbar der er problemet
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2014 - 19:42 #6
Har du kigget i enhedshåndteringen om der er noget der er deaktiveret eller mangler drivere?
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 19:57 #7
har lige tjekket og ser ikke ud til at det er der problemet ligger
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2014 - 08:23 #8
Der burde jo ligge noget om den modtager der skal have driveren installeret derinde. Kan du se den? Jeg anner dog ikke lige hvad den skal hedde.
Man kunne evt prøve at køre Slimdrivers, for at se om den kan finde en anden driver til din modtager i computeren:
SlimDrivers:  http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis) + fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2014 - 08:27 #9
Kan også være at den tjeneste som modtageren skal bruges er sat til deaktiveret, og så kører den ikke.
Prøv at gå i computeradministration og tjek der om den er deaktiveret. Højreklik computer-administrer og gå i tjenester og programmer