Avatar billede jogs Nybegynder
05. maj 2014 - 23:04 Der er 2 kommentarer

Hvilken bærbar PC skal jeg vælge?

Hej derude,

Jeg søger pt. ny bærbar PC til studiebrug. Jeg søger en bærbar som er hurtig og kan holde til at have mange vinduer åben. Samtidig skal blæseren ikke blive 100 grader varm, som jeg oplever med min nuværende!

Jeg søger en i en prisklasse der hedder max 4500,-

Indtil videre har jeg fundet disse:
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/asus/asus-x552cl-sx013h-i5-3337-8gb-500gb-gt710-1gb-w8-p25165991

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/SANP905S3GK04/samsung-ativ-book-9-lite-13-3-barbar-computer-sort

Men hvilken vil i vælge? I så fald har i en helt tredje i hellere ville vælge?

Til sidst vil jeg høre om Acer stadig er noget lort, for der findes mange "på papiret" gode Acer PC'er, men hvis de stadig er lige så ringe som rygtet, undgår jeg dem!
Avatar billede jogs Nybegynder
05. maj 2014 - 23:06 #1
Hov kan se prisen er blevet sat op på Samsungen, synes i hvert fald at have set den til 3999,- på et tidspunkt.. Så er den ikke aktuel længere..

Ulemper ved Asus pc'en?