Avatar billede rocky Nybegynder
05. maj 2014 - 13:26 Der er 1 løsning

Sharepoint 2010 flere forskellige forms til 1 en liste.

Hej

Vi har i Sharepoint 2010 én brugerliste over alle medarbejdere.
Listen bruges af forskellige IT & HR medarbejdere til at registrerer udleveret ITudstyr, hjemmearbejdspladser osv.

Det er nemt at lave views i Sharepoint så IT- & HRafdelingen kan arbejde med listen på forskelligvis, men når de skal editere de enkelte elementer på listen, så er de alle tvunget til at se den samme FORM.

Jeg har arbejdet med tanken om at lave forskellige FORMS alt efter hvordan man arbejder med listen. Jeg har med Infopath lavet forskellige FORMS, men det er kun 1 som kan være default og det ændrer kun muligt at skifte i EDIT & Opret formen og ikke viewformen.

Derudover har jeg også arbejdet med tanken om at lave flere lister, hvor jeg så synkroniserede stamdata, men det er ikke lykkes mig at finde en brugbar løsning.

Er der nogen her som har nogle ideer til hvad man kan gøre?
Avatar billede rocky Nybegynder
20. maj 2014 - 08:59 #1
lukkes pga intet svar
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester