Avatar billede troels_p Nybegynder
05. maj 2014 - 12:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af Lenovo laptop med russisk tastatur

Hej Eksperten,

Jeg har nu været hos bl.a. Neisa, EET samt DCC for at finde en ny Lenovo laptop med russisk tastatur, uden held.

Har I et godt forslag til hvor jeg finder en ny Lenovo laptop med indbygget russisk tastatur?
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. maj 2014 - 12:27 #1
Avatar billede troels_p Nybegynder
05. maj 2014 - 12:31 #2
Det er intet problem at finde løse tastaturer (wireless), det jeg søger er en laptop med et russisk tastatur fra fabrikken, dvs. ligesom vi får DK tastatur herhjemme, skal jeg bruge en maskine med russisk tastatur. Ingen eksterne løsninger!
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. maj 2014 - 12:40 #3
Det var heller ikke det jeg mente men at du skulle ligesom søge på ordet Kyrillisk og ikke efter Russisk.
Avatar billede acore Ekspert
05. maj 2014 - 15:54 #4
http://shop.lenovo.com/ru/ru vil jeg tro at du kan købe den. Spørgsmålet er, om du kan få den shippet til dk, eller om der er blokeret for det.

Måske kunne du kontakte deres support, og spørge om råd?
05. maj 2014 - 22:44 #5
Jeg tror det vil være nemmere at købe en Lenovo bærbar med udskifteligt tastatur (det tillader garantien). Jeg købte en ThinkPad i USA og købte et dansk keyboard i DK, hvor efter jeg solgte det engelske på ebay.

Selve udskiftningen tog ca. 2 min, og var 2 skruer og et flad kabel.
Avatar billede troels_p Nybegynder
13. juni 2014 - 00:17 #6
Jeg endte med at købe gennem Dansk Computer Center.