Avatar billede svuppenator Nybegynder
17. august 2001 - 11:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

få adgang til win2k fra en win98 pc!

HEj der!!

Jeg kan ikek få adgang til min win2k pc fra min win98n pc. når man trykker på computernavnet popper det et vindue op og beder om et man indtaster et pass for at man kan få adgang til win2k maskinen. hvordan forhindre man det?? Det er skide irretrende at jeg ikek na læse mine win2k filer fra en win98 pc...
Det virker fint hvis det er en anden win2k pc der prøver at få adgang.
Det skal dertil siges at jeg slet ikek har pillet ved noget!

MVH Svuppe..
Avatar billede robotten Praktikant
17. august 2001 - 11:47 #1
Hej

JEg fandt ud af via denne vej:

http://www.eksperten.dk/spm/12620

/Robotten
Avatar billede dr.m Nybegynder
17. august 2001 - 11:47 #2
Avatar billede tage Nybegynder
17. august 2001 - 11:48 #3
jamme er det den adgangkode det kommer når man start win op den net andgangskode ????
Avatar billede robotten Praktikant
17. august 2001 - 11:48 #4
Jeg gjorde havd snowball har forslået så sent som i går, og det virker...
Avatar billede svuppenator Nybegynder
17. august 2001 - 12:11 #5
OK.. jeg kunne også give mig til at se diverse svar igennem men er for doven til det...
Avatar billede robotten Praktikant
17. august 2001 - 12:34 #6
I guder....  *s*
Avatar billede robotten Praktikant
17. august 2001 - 12:37 #7
Som skrevet: jeg havde samme problem, som jeg fandt ud af løsningen på i går, netop ved at søge på i allerede stillede spm. Tror at jeg umiddelbart fandt 5-6 spm. omhandlende dette problem. Hvoraf jeg så personligt har fundet ovenstående link bedst, eftersom det hjalp i min situation.

Og lad det så endelig være en opfordring til så mange nadre også, lige at søge spm. igennem, inden der stilles et spm. der som her har været svaret på min. 5 gange......

/Robotten
Avatar billede robotten Praktikant
17. august 2001 - 12:38 #8
...en opfordring til så mange andre...  sorry ;)