Avatar billede nadelmann Nybegynder
17. august 2001 - 11:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP, menu, password, system søges

Hej

Jeg har et stort problem.

Jeg skal bruge et logon system indeholdene username og password + samt ved hjælp af en masse ja/nej felter i en database automatisk generere en menu til brugeren.

med generere en menu menes.

Der er en tabel i access som indeholder user,password, og en masse ja nej felter. Hvis der vælges ja, skal punktet indgå i menuen for den valgte bruger. Desuden skal der være en url som skal indgå i linket i menuen.

Der gives kun point for den færdige løsning.
Avatar billede harlequin Nybegynder
17. august 2001 - 11:41 #1
se evt på http://www.scannet.dk/ASPSupport/Password.htm

der har de et eksemple du måske kunne bruge
Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. august 2001 - 11:44 #2
Jeg vil gerne lave det... men det er et større arbejde og det vil jo være træls hvis en anden laver det hurtigere end mig... en masse spildt arbejde.
Avatar billede nadelmann Nybegynder
17. august 2001 - 12:13 #3
Harlequin det er ikke det rigtige mangler menu funktionen.

Nil Jeg venter på dig.

Send mig evt en mail lasse.nadelmann@dantecdynamics.com

hvis du har yderligere spørgsmål

Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. august 2001 - 12:26 #4
Skal der være admin-modul eller retter man bare direkte i databasen?

Hvad er deadline?
Avatar billede nadelmann Nybegynder
17. august 2001 - 12:30 #5
Meget gerne et admin modul.

Deadline, er ASAP maks en uge, kan det gøres?

Lasse
Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. august 2001 - 12:31 #6
Ja... jeg kan nok ikke nå det i weekenden... men i starten af næste uge kan jeg godt have noget klart.
Avatar billede sth Novice
17. august 2001 - 13:18 #7
jeg har lavet noget der ligner det du egtersøger, altså en menusystem der er bruger afhængelig, brugerne kan selv oprette / slette de menupunkter der er deres personlige.

Du kan se det på www.halstat.dk og så oprette en ny konto
Avatar billede nadelmann Nybegynder
17. august 2001 - 15:47 #8
til NIL

lyder godt

til sth ikke rigtigt det jeg ønsker
Avatar billede nil.dk Nybegynder
30. august 2001 - 08:26 #9
nadelmann >> Jeg har sendt dig et script via mail. Kan det bruges?

nil.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. september 2001 - 11:29 #10
Tak :o)