Avatar billede schioeth10 Nybegynder
01. maj 2014 - 22:47 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til Gaming PC

Hej jeg ved ikke om denne pc er en god pc hvor man kan spille PC spil på normal grafik og så stadig have en god FPS
Avatar billede schioeth10 Nybegynder
01. maj 2014 - 22:47 #1
Avatar billede hjemmeside-designer Nybegynder
02. maj 2014 - 04:28 #2
Hej Schioeth10

Jeg har kigget på dit link og de 3 computere, hvis du skal vælge en af de 3 til gaming er mit forslag klart

intel Warbird 1000 PC  dog ville jeg nok selv gå efter at få sat en sammen som ikke nødvendigvis er et mærke. ( viser mine erfaringer ) godt kan betale sig økonomisk og ydeevne.

Kan foreslå du f.eks. bruger http://edbpriser.dk til at finde delene, eller et sted at få din computer samlet.

Med venlig hilsen

Web-designer DevsSolution

Hvis du skal have ny hjemmeside få tilbud på ny hjemmeside hos http://devssolution.dk
Avatar billede schioeth10 Nybegynder
02. maj 2014 - 08:02 #3
Okay tak for hjælpen
Avatar billede NicholaiCSJ Nybegynder
02. maj 2014 - 08:42 #4
Prøv Komplett.dk, de har gode gaming pc´er.
Avatar billede schioeth10 Nybegynder
03. maj 2014 - 16:48 #5
er intel Warbird 1000 PC bedre eller dårligere end Gladiator Blizzard OC Compact Gaming PC. Der er nederst på siden