Avatar billede sdj1968 Nybegynder
01. maj 2014 - 16:27 Der er 6 kommentarer

IPAD MINI spærret

Hejsa... Min datter fik en ipad mini til jul...  Sidste uge synes åbenbart det ville smart at ændre koden...problemet er bae nu kunne hun ikke huske den og kom først afleverede den da den var spærret...

Jeg har forsøgt. at sætte et kabel til ipad/pc- genstarte pc for at komme på itunes - her crasher i tunes hver gang

Jeg har forsøgt - at sætte kabel i pc - ingen i pad - trykke på vågeknappen  - trække på den røde knap og slukke enheden - tilkoble med kable og starte ipad op her kommer så itunes igang men skriver den ikke kan åbne den pga forkert kode

HJÆLP  !!!!!!
Avatar billede sdj1968 Nybegynder
01. maj 2014 - 16:28 #1
det første jeg var forsøgte var ikke at genstarte pc / men ipad
Avatar billede LM23 Nybegynder
01. maj 2014 - 17:39 #2
Sæt den til iTunes og hold home-knappen nede i noget tid. Dette burde gendanne iPad'en ;)
Avatar billede sdj1968 Nybegynder
01. maj 2014 - 18:36 #3
Hej  Tak for forslaget ,,, det hjalp ikke.. i tunes bliver ved med denne meddelse
I tunes kunne ikke oprette forbindelse til I pad fordi den er låst med en adgangskode. Du skal skrive din adgnagskode  på ipad, før den kan bruges med iTunes
Avatar billede Little Helper Seniormester
01. maj 2014 - 19:24 #4
Hej sdj1968.

Du skal ikke kun holde HOME knappen inde. Hold HOME og SLEEP/VÅGNOP knap inde.

Følg evt denne guide.

http://support.apple.com/kb/HT1808

Håber du får gang i den
01. maj 2014 - 21:38 #5
Avatar billede sdj1968 Nybegynder
02. maj 2014 - 08:05 #6
Og det var så lige det der skulle til... Tak