Avatar billede SG8 Praktikant
14. april 2014 - 01:21 Der er 1 kommentar

Hjælp til at finde en sang

Hej herinde

Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at finde navnet på denne sang:

Jeg hørte den for et par år siden i Alanya, hvor den kørte rimelig tit på de forskellige diskoteker, så det er jo selvfølgelig en partysang.

Den går nogenlunde sådan her: dududududududu da da da "der bliver sagt noget som lyder spansk" herefter gentages det igen, og den kører i et rimeligt tempo. Der er lavet et par remix af den mener jeg. Tror nok sangen begynder med b. Jeg håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2014 - 11:03 #1
prøv denne vej ved at ændre lidt i søgemåden

https://www.google.dk/#q=youtube+songs+starting+with+b

m.v.h